Prin zambet transmit bucuria, cu dragoste multa daruiesc fericirea, lumina imprastii pe unde pasesc…savoarea, frumusetea, magia universului caut, ma contopesc pe aripa gandului….cu buzele sufletului gust in tacere bucati spre trebuinta, calatoresc pe aripi de zefir si impart iubire cu sclipiri din stele. Sunt eu un mic trecator care gusta frumusetea florilor, copacilor….culorile curcubeului si se bucura de continua schimbare a peisajului ceresc desenat uneori in puful norilor…BUCURIE.



Logare.

vineri, 4 martie 2011

Sunt o inimă în palma ta

Mi-ai frământat mâinile între palme
neştiind că-mi trezeşti inima ce doarme,
mi-ai muşcat buza tremurândă
să-ţi simt sărutul ce abundă.

Îmbrăţişări pline de primăvară
gustate-n dimineţi, tăcerea de-afară
săruturi culese şi buze dulci-amărui
cupe de flori din poteci cu soare, mici daruri.

Sub săruturi trupul tremura iubit,
pete de culore-şi reântregea mărţişorul făurit
o fericire infinită a vieţii noastre din trecut
un început de nebunie – puţin neştiut.

Eu sunt femeia ce-ţi trezeşte dorinţa
sunt o inimă în palma ta – sunt fiinţa
ce-ţi dăruie parfum de trandafiri pe buze
şi zâmbete ştrengare suav să te amuze.

Soarbe-mi parfumul din potirul trupului
fură îmbrăţişări, taie firul timpului
soarele de primăvară să aştearnă peste noi lumina
să ne iubim într-un lan de ghiocei risipită-i vina.

1 comentarii:

Anonim spunea...

Azi am reusit sa citesc noile tale creatii si mi-ai umplut inima de bucurie,de dragoste si iubire.Esti geniala,esti minunata,esti doar blandete si iubire.
Primeste multe,,imbrăţişări pline de primăvară
gustate-n dimineţi...

Trimiteți un comentariu