Prin zambet transmit bucuria, cu dragoste multa daruiesc fericirea, lumina imprastii pe unde pasesc…savoarea, frumusetea, magia universului caut, ma contopesc pe aripa gandului….cu buzele sufletului gust in tacere bucati spre trebuinta, calatoresc pe aripi de zefir si impart iubire cu sclipiri din stele. Sunt eu un mic trecator care gusta frumusetea florilor, copacilor….culorile curcubeului si se bucura de continua schimbare a peisajului ceresc desenat uneori in puful norilor…BUCURIE.



Logare.

joi, 16 februarie 2012

Mi-am căutat loc printre oameni

Acum la porţile cerului s-aude-un cânt prelung de clopot,
rătăcesc tăcută, fiindcă v-am simţit durerea-n ropot –
bate azi la fereastră aripi albe de înger…ascult ecourii
şi mă cheamă – lung e drumul printre albele cavourii.

Călătoresc pe raze de lumină înspre a mea casă,
sunt blândul mieluţ pregătit, o mică mireasă;
rămas bun acum, mireasmă din buchete dalbe de roze
şi azi voi face un tur printre timpuri – reci psihoze.

Mi-am căutat loc între oameni, dar locul meu e printre îngeri,
v-am iubit, fiindcă voi mi-aţi iubit ale mele plângeri
am fost un trecător prin această lume şi-am căutat iubirea
cu buzele sufletului am gustat din voi cu voi fericirea...

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu