Prin zambet transmit bucuria, cu dragoste multa daruiesc fericirea, lumina imprastii pe unde pasesc…savoarea, frumusetea, magia universului caut, ma contopesc pe aripa gandului….cu buzele sufletului gust in tacere bucati spre trebuinta, calatoresc pe aripi de zefir si impart iubire cu sclipiri din stele. Sunt eu un mic trecator care gusta frumusetea florilor, copacilor….culorile curcubeului si se bucura de continua schimbare a peisajului ceresc desenat uneori in puful norilor…BUCURIE.



Logare.

marți, 9 februarie 2010

Lacrimi sub pleoape

In ochii tristi ce i-am vazut azi in fata mea
Am deslusit cum clipoceau lacrimi sub pleoapa ta
Si m-a durut nespus de mult, mi-a fost poate mila
O lacrima din mine-am rupt, din inima umila.

O orhidee ti-am deschis din palme pentru tine,
Tu, cu tristete m-ai privit nestiind ce contine…
In dar ti-am adunat din cer un mic crampei din soare
L-am asezat in fata ta sa stiu ca nu mai doare.

Am pus pe buze zambete din inima ranita,
Cu drag in brate ti-am adus o bucurie mica,
Iar lacrima ce s-a prelins din ochiul meu acuma
In dar margaritar transform pentru totdeauna…

1 comentarii:

poker spunea...

EA si EL

EA: Sa-mi spui acuma daca noaptea-i intuneric
Si daca-n intuneric ma gasesti.
Sa-mi spui ca orice cub iti pare sferic,
Si-atuncea voi sti sigur ca iubesti.

EL: Sa-mi dai parfumul pielii fine
Si cand te-ating sa simt c-am renascut
Si cand te tin in brate esti cu mine,
E clipa doar si-apoi este trecut.

EA: O sa te-ntreb apoi daca iti place,
O melodie cu un ritm lasciv
Si daca imi stau bine pantalonii,
Stii foarte bine, e doar un motiv.

EL: Eu zic sa vii cu mine doar o data
Sa stam doar amandoi pe steaua mea.
Sa tremuram in linistea curata
Si sa tacem lipiti, eu asta as vrea.

Trimiteți un comentariu