Prin zambet transmit bucuria, cu dragoste multa daruiesc fericirea, lumina imprastii pe unde pasesc…savoarea, frumusetea, magia universului caut, ma contopesc pe aripa gandului….cu buzele sufletului gust in tacere bucati spre trebuinta, calatoresc pe aripi de zefir si impart iubire cu sclipiri din stele. Sunt eu un mic trecator care gusta frumusetea florilor, copacilor….culorile curcubeului si se bucura de continua schimbare a peisajului ceresc desenat uneori in puful norilor…BUCURIE.



Logare.

vineri, 19 martie 2010

Stelele-mi spun

Stelele-mi spun povestea copilariei mele,
Imi dau in dar visele sa ma bucur de ele
Si-mi incanta ochiul cu feerie de lumina
Alungand tristetea din colturi de inima.

Privesc cerul si-l rog sa-mi dea speranta,
Bucuria unei zile ce are sa vie alungand aroganta
Linistea eterna – magica noapte-mi daruieste
Luna stand de straja in casa ma pofteste.

O,…de as putea intoarce roata, timpul sa-l opresc,
Sa-ti stau in brate tata…atat imi doresc…
Povestea inceputa sa-mi spui sub clar de luna
Si din tacerea noptii sa-mpletim doar o cununa.

………………………………………………..

Din stele felinare, cortina se ridica…
Incepe piesa…Ce a vrut sa-mi zica?...
O, poate e doar actorul stand inghetat de frica,
Fiindca a uitat sa-mi spuna ce noaptea ii indica….

O replica… ecoul ei mi-aduce aminte
Cum culegeam din buza ta cuvinte.
Sorbeam cu drag si gestul tau
Privind in ochi … pe tatal meu.

1 comentarii:

Anonim spunea...

Soapte, aud in noapte;
Si tresar stiu ca e vocea ta.
Soapte aud in noapte
Ce fierbinte e dragostea ta.
Fara tine sa zbor numai pot
Pulsul inimii imi sta in loc.

Trimiteți un comentariu