Prin zambet transmit bucuria, cu dragoste multa daruiesc fericirea, lumina imprastii pe unde pasesc…savoarea, frumusetea, magia universului caut, ma contopesc pe aripa gandului….cu buzele sufletului gust in tacere bucati spre trebuinta, calatoresc pe aripi de zefir si impart iubire cu sclipiri din stele. Sunt eu un mic trecator care gusta frumusetea florilor, copacilor….culorile curcubeului si se bucura de continua schimbare a peisajului ceresc desenat uneori in puful norilor…BUCURIE.



Logare.

miercuri, 26 mai 2010

Oglinda ta

Uneori sub clar de luna stau si gust vise,
Caut peisaje frumoase rupte din mici paradise –
Privelisti incantatoare vreau sa daruiesc
Realitati frumoase pentru voi cladesc.

Din portativele viorilor va pun pe buze note
Cantate suav de havuzele-nnoptate…
Din voi daruiti frumusetea florilor
Si gustati, traiti in paradisul culorilor.

………………………………………..

Privesc azi in oglinda ochilor albastri
Adancul ascuns din inima ranita de vremi
Si-ti pun in dar parfumul melodiei –
Sa nu mai simti nicicand durerea ei.

Din tine azi ratacitoare blondina
Alunga vesnicele nemultumiri ce-ti fac vina,
Gusta frumusetea florilor de primavara
Si asculta tacerea in prag de seara.

Daruri minunate cladesti cu mainile tale
Si spui minunate povesti - fiindca-s reale,
Dar neputinta necontenitelor carari ce-ntuneca minti
Sunt reci azi….nu mai sunt fierbinti.

Am gustat din preaplinul tau frumoasa femeie
Ascunsul nectar azi, nu mai are cheie...
Invaluirea ce-ti da pe dinafara
Nu mai are nevoie de nici o scara.

2 comentarii:

poker spunea...

Raspuns la 'Sarutul stelelor" sau ultimele mele versuri



Nu ma ascund nicicand de oameni si iubire,
Si frumusetea inaltimilor ma stradui s-o traiesc
Nu ma ascund si nu sunt slab din fire,
Din frumusetea inaltimilor, incerc sa mai gandesc.

Primesc sarutul stelelor, domnesc acum in vis,
Si-n dansul dragostei, dorinte de-mplinire
M-am avantat privind ca orbul in abis
Si iar m-am fript ca prostul, cautand iubire.

Iar daca plapuma viselor mele
Samanta dragostei din timp ma-ncearca in zari
Decat sa stau si sa ma uit la stele,
Mai bine te privesc din departari.

poker spunea...

Raspuns la "Sarutul stelelor" sau ultimele mele versuri

Nu ma ascund nicicand de oameni si iubire,
Si frumusetea inaltimilor ma stradui s-o trezesc.
Nu ma ascund si nu sunt slab din fire,
Din frumusetea inaltimilor, incerc sa si gandesc.

Primesc sarutul stelelor, domnesc acum in vis,
Si-n dansul dragostei, dorinte de implinire.
M-am avantat,privind ca orbul in abis,
Si iar m-am fript ca prostul, cautand iubire.

Iar daca-n plapuma viselor mele
Samanta dragostei din timp ma-ncearca-n zari,
Decat sa stau si sa privesc la stele,
Mai bine te privesc din departari.

Si las priviri ce trec prin pleoape,
Si las atingeri fara de final.
Si sa pluteasca dorul dragostei pe ape,
Ca mi-ai impus sa fiu rational.

Trimiteți un comentariu