Prin zambet transmit bucuria, cu dragoste multa daruiesc fericirea, lumina imprastii pe unde pasesc…savoarea, frumusetea, magia universului caut, ma contopesc pe aripa gandului….cu buzele sufletului gust in tacere bucati spre trebuinta, calatoresc pe aripi de zefir si impart iubire cu sclipiri din stele. Sunt eu un mic trecator care gusta frumusetea florilor, copacilor….culorile curcubeului si se bucura de continua schimbare a peisajului ceresc desenat uneori in puful norilor…BUCURIE.



Logare.

luni, 16 august 2010

Povestea dorintei

Buzele tale mi-au spus povestea din soapta dorintei,
Cercetarea ochilor mi-a atins inima fiinitei,
Invaluirea lina a cuprins gandul tremurand
Si-am gustat preaplinul tau imbatator in jur plutind.

Gust faramele de pe aripile simturilor –
Micul meu zefir calator ce-aduci boarea visurilor
Azi mi-ai daruit savoarea fina a imbratisarilor
Culeasa cu palmele goale din cupele florilor.

Invaluirea ta mi-a deschis cutia din adancuri,
Magicele stele si-au revarsat povestea de viacuri –
Am ascultat soaptele lor leganata in infinit
Deschizandu-mi pleoapele, privind spre frumosul rasarit.

1 comentarii:

Anonim spunea...

Minunat, ce frumos este sa deschizi pleoapele privind spre frumosul rasarit CR

Trimiteți un comentariu