Prin zambet transmit bucuria, cu dragoste multa daruiesc fericirea, lumina imprastii pe unde pasesc…savoarea, frumusetea, magia universului caut, ma contopesc pe aripa gandului….cu buzele sufletului gust in tacere bucati spre trebuinta, calatoresc pe aripi de zefir si impart iubire cu sclipiri din stele. Sunt eu un mic trecator care gusta frumusetea florilor, copacilor….culorile curcubeului si se bucura de continua schimbare a peisajului ceresc desenat uneori in puful norilor…BUCURIE.



Logare.

vineri, 8 octombrie 2010

Cântă în mine un grangur

Împunsături de ace, rănită inima tace,
Sângele ţâşneşte în trup, lacrima nu-mi dă pace.
Controlul meu se prelinge printre gene singur
Gustul amar cântă în mine precum un grangur.

Trista sonată e prinsă-n ecoul de munte
Gândul mi-l poartă-n rătăcitoare vise mute
În peştera rece unde trupul se-nfioară
Tremură singuratic, timpul nu ştiu cum zboară.

Pasăre frumoasă ce-mi cânţi azi răspunsul
Dă-mi în dar pana gălbuie să-mi scriu versul,
Deschide-mi ochii şi alungă-mi amarul
Suflet exaltat – străbaţi gratios cerul.

Înalţă-mi trupul, iubirea e dulce magie
Îndrăzneala brută de bărbat e veşnicie;
Poartă-mi azi pe aripi durerea grangur solitar
Aşteptarea tandră de femeie – pom secular.

2 comentarii:

Constantin Rusu spunea...

Grangurul poate canta o fericire sau o colinda de bine, frumos ca vers dar nu ca bucurie

Anonim spunea...

Dorinta, speranta, teama, resemnare, si totusi speranta...

Trimiteți un comentariu