Prin zambet transmit bucuria, cu dragoste multa daruiesc fericirea, lumina imprastii pe unde pasesc…savoarea, frumusetea, magia universului caut, ma contopesc pe aripa gandului….cu buzele sufletului gust in tacere bucati spre trebuinta, calatoresc pe aripi de zefir si impart iubire cu sclipiri din stele. Sunt eu un mic trecator care gusta frumusetea florilor, copacilor….culorile curcubeului si se bucura de continua schimbare a peisajului ceresc desenat uneori in puful norilor…BUCURIE.



Logare.

joi, 14 octombrie 2010

Soarele a aşternut coroane deasupra

mi-am întins palmele la cer să culeg lumina.
am primit în dar culoarea curcubeului,
trupul mi s-a umplut de bucurie, roată
şi-am gustat preaplinul desfătându-mi inima.

bucuraţi-vă voi toţi oameni ce nu cunoaşteţi darul
Dumnezeu e pretutindeni şi oferă bucuria.
salutul sufletelor albe zboară deasupra,
se prind de mână în jurul vostru cu toată iubirea.

azi soarele a aşternut corone deasupra voastră
primiţi în palmele voastre înmiresmate petale.
parfum de crini să facă un tur  cuprinzând pământul
purtat pe-albastre aripi de fluturi.

1 comentarii:

Constantin Rusu spunea...

eu imi astern gandul spre cer cu versul plin de povete pe aripi de vultur

Trimiteți un comentariu