Prin zambet transmit bucuria, cu dragoste multa daruiesc fericirea, lumina imprastii pe unde pasesc…savoarea, frumusetea, magia universului caut, ma contopesc pe aripa gandului….cu buzele sufletului gust in tacere bucati spre trebuinta, calatoresc pe aripi de zefir si impart iubire cu sclipiri din stele. Sunt eu un mic trecator care gusta frumusetea florilor, copacilor….culorile curcubeului si se bucura de continua schimbare a peisajului ceresc desenat uneori in puful norilor…BUCURIE.



Logare.

miercuri, 10 noiembrie 2010

Din inimă de mamă

Un trandafir ţi-am prins în părul blond
şi în parfum învaluit-am cerul drept cadou
azi din stele înşirat-am mici mărgăritare,
iar din potir ţi-am dat doar soare.

Înmoaie-ţi trupul, îmbracă-l în parfum,
iubeşte timpul ce trece peste frunte,
împarte cu mâni-lea-mândouă culoarea
din inimă de mamă pe frunze lasă boarea.

O urma zăresc pe-atimpului aripă
în zare cuvântul mai stă o clipă,
fiindcă e lumina-n întuneric
şi poarta deschisă celui vrednic.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu