Prin zambet transmit bucuria, cu dragoste multa daruiesc fericirea, lumina imprastii pe unde pasesc…savoarea, frumusetea, magia universului caut, ma contopesc pe aripa gandului….cu buzele sufletului gust in tacere bucati spre trebuinta, calatoresc pe aripi de zefir si impart iubire cu sclipiri din stele. Sunt eu un mic trecator care gusta frumusetea florilor, copacilor….culorile curcubeului si se bucura de continua schimbare a peisajului ceresc desenat uneori in puful norilor…BUCURIE.



Logare.

luni, 1 noiembrie 2010

Mângâierea lunii

mă leagănă în palmă luna
strângându-mă la piept ,
lumina albă mă înconjoară
şi-n şoapte-mi spune:,,Te iubesc”.

te iubesc şi eu luna mea,
fiindcă în noaptea nopţilor eşti mama mea.
te iubesc atunci când sunt supărată
mângâiere-mi dăruieşti mai mult ca niciodată.

e noapte şi-mi caut cărare
prin lungi neterminate coridoare.
trăiesc rătăcită între stele,
iar tu-mi veghezi cu siguranţă urmele mele.

în palmă azi aşez un vers
şoptindu-ţi la ureche noul demers,
parfum de roze drept cunună
să şti,  mereu…suntem împreună.

din vise culeg litere buchete,
cu vârful condeiului le fac pachete.
în şoapta rimelor scriu rânduri
scăldate-n capete – nori tulburi.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu