Prin zambet transmit bucuria, cu dragoste multa daruiesc fericirea, lumina imprastii pe unde pasesc…savoarea, frumusetea, magia universului caut, ma contopesc pe aripa gandului….cu buzele sufletului gust in tacere bucati spre trebuinta, calatoresc pe aripi de zefir si impart iubire cu sclipiri din stele. Sunt eu un mic trecator care gusta frumusetea florilor, copacilor….culorile curcubeului si se bucura de continua schimbare a peisajului ceresc desenat uneori in puful norilor…BUCURIE.



Logare.

marți, 28 decembrie 2010

Cerne cerul boabe

Azi adun biluţe scânteietoare în palme,
Privesc copleşită darul ceresc cum cerne
Scurgându-se încet printre degete se topesc,
Fiindcă căldura trupului meu le copleşesc.

Rămân doar urme umede, palmele-mi răcoresc
Imaginea lor frumoasă e tot ce-mi amintesc…
Cerne cerul peste mine scânteietoare boabe
Şi-mi ţese o nouă poveste în hăinuţe albe.

Azi ţi-aş spune în şoapte ce-mi frământă visul,
Unde-mi poartă noaptea gândul, ascultând ecoul –
Ce încântare dulce simţi în rugăciune,
Mintea se înalţă pe aripile bune.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu