Prin zambet transmit bucuria, cu dragoste multa daruiesc fericirea, lumina imprastii pe unde pasesc…savoarea, frumusetea, magia universului caut, ma contopesc pe aripa gandului….cu buzele sufletului gust in tacere bucati spre trebuinta, calatoresc pe aripi de zefir si impart iubire cu sclipiri din stele. Sunt eu un mic trecator care gusta frumusetea florilor, copacilor….culorile curcubeului si se bucura de continua schimbare a peisajului ceresc desenat uneori in puful norilor…BUCURIE.



Logare.

miercuri, 19 ianuarie 2011

Iluzionara lună

Iluzionara lună pentru mine cea mai bună amică, contrar unor distinşi critici de artă, chiar dacă sunt o ,,femeie”, cum menţiona Garabet Ibrăileanu în scrierile sale, iubesc nopţile albe. Visez cu ochii deschişi, fiindcă amica mea din fiecare noapte îmi oferă de fiecare dată leagănul în care pot să-mi aştern visul.
Gândurile-mi sunt răsplătite cu frumuseţe, străjerul meu plin de lumină-mi oferă un sprijin indiferent de starea fizică pe care o am.
,,Gândurile, starea lăuntrică, dorinţele ne conduc viaţa. Aşa cum ne sânt gândurile cu care ne îndeletnicim, aşa ne este şi viaţa”- ( Părintele Tadei). Cuvinte pline de adevăr, cuvinte care-ţi răman în suflet...un semnal de alarmă care ar trebui să ne aducă aminte că iubirea vine din inimă. Atunci când împrăştiem seminţe pline de iubire, avem grijă de ele, le creştem frumos; rodul obţinut este iubirea desăvârşită care scaldă inima în lumină revărsând în trup mierea... Ce poate  fi mai frumos decat un rod bun, o lumină albă ruptă din raze de lună, liniştea...IUBIREA. Daţi-vă mâinile creşteţi seminţe  şi aduceţi cu voi doar gânduri bune.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu