Prin zambet transmit bucuria, cu dragoste multa daruiesc fericirea, lumina imprastii pe unde pasesc…savoarea, frumusetea, magia universului caut, ma contopesc pe aripa gandului….cu buzele sufletului gust in tacere bucati spre trebuinta, calatoresc pe aripi de zefir si impart iubire cu sclipiri din stele. Sunt eu un mic trecator care gusta frumusetea florilor, copacilor….culorile curcubeului si se bucura de continua schimbare a peisajului ceresc desenat uneori in puful norilor…BUCURIE.



Logare.

luni, 17 ianuarie 2011

Iubirea-n diferite forme

Vorbeşte-mi iubite în şoapte
Vorbeşte-mi atunci când e noapte,
Iubeşte-mi buzele reci
Iubeşte-mi trupul pe veci.

Acoperă-mi chipul cu zâmbet,
Acoperă-mi inima în cântec -
Colinde ascunse sub zăpezi
Colinde din brazi mereu culegi.

Cântă-mi iubite sonata
Cântă-mi…vreau acum erata
Am nevoie de tine,
Am nevoie să-mi fie bine.

Lumina încet să transforme
Iubirea-n diferite forme…

1 comentarii:

Anonim spunea...

Toată viaţa e o Nostalgie care Ascultă inima alături de izvorele cu Limbi de apă care cântă pe Note rătăcitoare. Ar fi un păcat să nu citim versul Adelei Marian. Minunate poezii
Constantin Rusu

Trimiteți un comentariu