Prin zambet transmit bucuria, cu dragoste multa daruiesc fericirea, lumina imprastii pe unde pasesc…savoarea, frumusetea, magia universului caut, ma contopesc pe aripa gandului….cu buzele sufletului gust in tacere bucati spre trebuinta, calatoresc pe aripi de zefir si impart iubire cu sclipiri din stele. Sunt eu un mic trecator care gusta frumusetea florilor, copacilor….culorile curcubeului si se bucura de continua schimbare a peisajului ceresc desenat uneori in puful norilor…BUCURIE.



Logare.

luni, 10 decembrie 2012

Rezonanţă scăldată-n culoare

E prea târziu pentru-o iubire ca a noastră, e prea târziu pentru secretele ce-n-palmă se pierd, iar dorurile împărtăşite cu marea sunt dincolo de realităţile fizice...mă contopesc, mă pierd sperând că într-o zi ne vom reîntâlnii. Vom fi mici perle pe fundul oceanului şi doar apa va şti că iubirea noastră e dincolo de spaţiu şi timp...e întregul ajur al adâncului prins în culoarea timpurilor.
E uimitor cum rezonanţa dintre noi e atât de mare încât ne putem auzii reciproc chiar dacă nu ne spunem nimic şi oricât vor încerca cei din jur să înţeleagă nu vor şti că mâinile-şi pot vorbii, privirile se pot atinge şi culoarea se simte. Ştiu că-mi simţi inima şi oriunde voi merge prezenţa ta mă va acoperii.
În fiecare zi caut răspunsuri la întrebările mele călătorind pe limbi de apă, contopită-n albastrul strălucitor şi doar ea – marea ştie cât de mult o iubesc chiar dacă fizic nu o pot atinge îi cunosc fiecare ungher şi-i ascult muzica trupului ca pe un freamăt odată cu ritmul meu...

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu