Prin zambet transmit bucuria, cu dragoste multa daruiesc fericirea, lumina imprastii pe unde pasesc…savoarea, frumusetea, magia universului caut, ma contopesc pe aripa gandului….cu buzele sufletului gust in tacere bucati spre trebuinta, calatoresc pe aripi de zefir si impart iubire cu sclipiri din stele. Sunt eu un mic trecator care gusta frumusetea florilor, copacilor….culorile curcubeului si se bucura de continua schimbare a peisajului ceresc desenat uneori in puful norilor…BUCURIE.



Logare.

marți, 28 septembrie 2010

Doar o amintire

Ciripit de paăsări la fereastra mea
Au cântat şi astăzi , fin amintirea –
Rămas bun împletit, doar iubirea
Mi-a bătut din aripi mica rândunea.

Ne-ntâlnim în fiecare primăvară
Şi te-ascult singură la ceas de seară,
Dorul meu l-aud singură în noapte,
Iar povestea ta rămane în şoapte.

Lacrima ţi-o dau să o porţi cu tine
Mică rândunea să iţi fie bine
Şi să vi din nou nu uita de mine –
Viaţa mi-a rămas doar o amintire.

Azi totul e schimbat, oriunde ai fi
Când vine primăvara te voi găsi,
Fiindcă nisipul trece printre clipe
Aducând din nou ale tale aripe.

Urechea mea v-a primii desfătarea
Din cântecul tău luând iar calea
Gândurile-şi beau sărutul ploii
Îmbătându-se cu gustul nevoii.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu