Prin zambet transmit bucuria, cu dragoste multa daruiesc fericirea, lumina imprastii pe unde pasesc…savoarea, frumusetea, magia universului caut, ma contopesc pe aripa gandului….cu buzele sufletului gust in tacere bucati spre trebuinta, calatoresc pe aripi de zefir si impart iubire cu sclipiri din stele. Sunt eu un mic trecator care gusta frumusetea florilor, copacilor….culorile curcubeului si se bucura de continua schimbare a peisajului ceresc desenat uneori in puful norilor…BUCURIE.



Logare.

marți, 7 septembrie 2010

La sfat cu marea

Mi-aş pune pânza drept batistă
S-adun în treacăt lacrimi, vântul –
Din poveste aş fi artistă
Cântând în frunză tot pământul.


Purtată luntre aş fi pe val
În noaptea nopţilor un dans,
Sub clar de lună absidal
Privind la poartă în suspans.


Singură, pierdută în lume
Marea de-ar vrea să m-adune,
În cupa valului ferecată,
Să nu mai ştiu dureri niciodată.


Înearcă-mi mare trupul gol,
Alină-mi visul de poveste
Şi lasă azi doar un simbol,
Iar valul singur mă loveste.


În barca vieţii un desfăt
Cu tine mare la un sfat,
Din rătaciri mi-ai dat fiori
Şi-am stat pe val ca doi actori.

2 comentarii:

Anonim spunea...

frumoase imagini aduse pe val de mare CR

Anonim spunea...

frumoase versuri adiate de un val de mare

Trimiteți un comentariu