Prin zambet transmit bucuria, cu dragoste multa daruiesc fericirea, lumina imprastii pe unde pasesc…savoarea, frumusetea, magia universului caut, ma contopesc pe aripa gandului….cu buzele sufletului gust in tacere bucati spre trebuinta, calatoresc pe aripi de zefir si impart iubire cu sclipiri din stele. Sunt eu un mic trecator care gusta frumusetea florilor, copacilor….culorile curcubeului si se bucura de continua schimbare a peisajului ceresc desenat uneori in puful norilor…BUCURIE.



Logare.

marți, 31 mai 2011

Plouă cu flori de salcâm

Mă închin smerită plecându-mi fruntea
Zeul iubiri-mi copleşeşte azi mintea
Prinsă-n vechile mreje – suferinţi,
Boabe-şi fac drum pe obrajii fierbinţi.

Flori de salcâm mă învăluie-n hăiniţă,
Plăcere înmiresmată ascunsă-n tainiţă
Sunt steaua rătăcitoare, femeia râvnită
Azi muza versului şi rima dorită.

Parfum scuturat, flori albe şi braţe de ramuri
Când noaptea se lasă transformată în aburi
Îmbrăţişări trecătoare sărutate de vorbe –
Sunt izvorul de viaţă şi sânge ce fierbe.

Plouă peste mine cu flori de salcâm
E noaptea viselor, vechiul tărâm
Şi stelele-n apus singuratice lucesc,
Doar ele ştiu cum mlădiţe din vise cresc.

1 comentarii:

Anonim spunea...

Versuri minunate izvorate din sufletul unei poete minunate. Felicitari Adela C Rusu

Trimiteți un comentariu