Prin zambet transmit bucuria, cu dragoste multa daruiesc fericirea, lumina imprastii pe unde pasesc…savoarea, frumusetea, magia universului caut, ma contopesc pe aripa gandului….cu buzele sufletului gust in tacere bucati spre trebuinta, calatoresc pe aripi de zefir si impart iubire cu sclipiri din stele. Sunt eu un mic trecator care gusta frumusetea florilor, copacilor….culorile curcubeului si se bucura de continua schimbare a peisajului ceresc desenat uneori in puful norilor…BUCURIE.



Logare.

marți, 13 aprilie 2010

Bucata dintr-un vis

Din energia care arde azi in jurul meu
Ofer frumoase zambete mereu
Si nu-ti fie teama de surplsul ei,
Fiindca sunt eu – ratacind pe alei.

Din curcubeul de culoare ce te privea intens,
Am rupt doar o simpla-nvaluire dintr-un cer imens
Si-am scuturat o ploaie de vara,
Racoare binevenita in prag de seara.

Viata e poate asteptare…
Viata e un timp pentru acceptare –
Savoarea din dulceata unei inimi,
Parfum inmiresmat de crini.

Din zambet trist iti dau acuma alinarea
Pe buzele ce azi in vis – ating
Lumina-aprinsa ce te doare…
Ti-o iau sa nu mai fie chin.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu