Prin zambet transmit bucuria, cu dragoste multa daruiesc fericirea, lumina imprastii pe unde pasesc…savoarea, frumusetea, magia universului caut, ma contopesc pe aripa gandului….cu buzele sufletului gust in tacere bucati spre trebuinta, calatoresc pe aripi de zefir si impart iubire cu sclipiri din stele. Sunt eu un mic trecator care gusta frumusetea florilor, copacilor….culorile curcubeului si se bucura de continua schimbare a peisajului ceresc desenat uneori in puful norilor…BUCURIE.



Logare.

marți, 27 aprilie 2010

Azi, zilele mele

Cand nori aduc ploaie
Si trupu-mi indoaie,
Cand umbre se-nalta
Un gand ma rasfata.

Cand noaptea e zi
Spunand poezii,
Cand stele si luna
Se prind in cununa…

Sunt eu ce-am crescut
Din necunoscut –
C-un cer imbufnat
Si-un cap plecat.

Privind inapoi –
Dorul de voi…
Cautand strig,
Fiindca e frig…

Pasari stelare
Dar in miscare –
Ganduri din stele
Sunt…zilele mele…

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu