Prin zambet transmit bucuria, cu dragoste multa daruiesc fericirea, lumina imprastii pe unde pasesc…savoarea, frumusetea, magia universului caut, ma contopesc pe aripa gandului….cu buzele sufletului gust in tacere bucati spre trebuinta, calatoresc pe aripi de zefir si impart iubire cu sclipiri din stele. Sunt eu un mic trecator care gusta frumusetea florilor, copacilor….culorile curcubeului si se bucura de continua schimbare a peisajului ceresc desenat uneori in puful norilor…BUCURIE.



Logare.

joi, 1 aprilie 2010

Morminte

Cu palmele goale am sapat in pamant
Tarana cu ele am adus din adanc,
Miros de morminte am reinviat
Dorind din adanc sa fac aliat.

Ratacirile mele si mi de cuvinte
Aduse din neguri si poate …morminte;
Pamant mirositor sub unghii,
Cautarile mele incerc sa le mangai…

De ciuda si poate de dor stau in decor,
Astept o schimbare si ascult voci ce canta-n cor;
Calatorii uitate, de mult, de departe,
Privite, gustate …candva, guri desarte…

Dorul, cautarea si poate visarea
In mine-s marcate si usor mascate,
Pe jumatate furate…ciudate
Pasaje ramase-n unghere rataciri efemere.

……………………………………….

Dorul l-ati ascuns in negrul pamant,
Dragostea voastra e cu voi in mormant,
Siluete de cruci au ramas dupa voi:
Nu vezi mama? Nu vezi tata?....dorul din noi…

Lacrimi imi curg udand crucea rece
Treziti-va!...Priviti urmele pasilor si timpul cum trece.
Nu mai sunt copilul de atunci, am crescut…
Urmele mortii…au ramas ca un facut.

Chinul din lumea nebuna a ramas
Unduirile negre ce mereu m-au atras
Franturi si imagini cu dor le mai vad,
Pasii vostri ratacitori pe alei, intrevad…

1 comentarii:

Anonim spunea...

superbe versuri...

Trimiteți un comentariu