Prin zambet transmit bucuria, cu dragoste multa daruiesc fericirea, lumina imprastii pe unde pasesc…savoarea, frumusetea, magia universului caut, ma contopesc pe aripa gandului….cu buzele sufletului gust in tacere bucati spre trebuinta, calatoresc pe aripi de zefir si impart iubire cu sclipiri din stele. Sunt eu un mic trecator care gusta frumusetea florilor, copacilor….culorile curcubeului si se bucura de continua schimbare a peisajului ceresc desenat uneori in puful norilor…BUCURIE.



Logare.

marți, 13 aprilie 2010

Singura-n final

Lacrimi…stele-mi sting dorul
Noaptea-i rece, simt fiorul…
Trupu-i oboist de vreme
Astept visul sa ma cheme…

Dor, ura, cainta…minciuna,
Noapte, intuneric, morminte si-o urma
Ratacitoare in noapte, multe, multe soapte
Rau, oameni furiosi ce cad in hau…prinsi in urate fapte.

Rani ce dor, rani ce nu-nteleg nici eu
Rautate, vorbe desarte sageti aruncate mereu.
Lume rece incetosata… dorul meu,
Cautari… bunatate ascunsa, lumina nepatrunsa…doar eu.

…………………………………

Unde-ati plecat cu totii acum,
De ce-ati parasit vechiul drum?...
Ranile vechi singure-au ramas
Ultimul dor…tictacul urias.

Soaptele mele singure stinghere:
Iubiti-va, bucurati-va…oasele grele!...
Durerea ce-o simt, in piept a ramas
Cuvintele voastre-mi rasuna di-un ceas…

De ce lumea e mizera?
De ce sunt mereu singura – efemera?
Unde e acum lumina ce-mi arata poate vina…
Unde sunteti voi de sus?...Lumea asta, a apus!

Cautari fara final, ceas al noptii…ritm banal.
De ce oare vorba ta mereu ma doare,
Trupul meu mi-l mistuieste si in soapte imi vorbeste?...
Melodie trista pentru o artista…singura-n final…

2 comentarii:

poker spunea...

vreau sa iti spun ca nu esti singura, melodia nu este trista, ea este doar lenta, unduirea trupului este o armonie, iar simturile sunt o alinare

poker spunea...

visul te cheama acum, imaginea trebuie sa tresara, iar visul si imaginea vor deveni realitate si bucurie

Trimiteți un comentariu