Prin zambet transmit bucuria, cu dragoste multa daruiesc fericirea, lumina imprastii pe unde pasesc…savoarea, frumusetea, magia universului caut, ma contopesc pe aripa gandului….cu buzele sufletului gust in tacere bucati spre trebuinta, calatoresc pe aripi de zefir si impart iubire cu sclipiri din stele. Sunt eu un mic trecator care gusta frumusetea florilor, copacilor….culorile curcubeului si se bucura de continua schimbare a peisajului ceresc desenat uneori in puful norilor…BUCURIE.



Logare.

vineri, 25 februarie 2011

Amestecul ce frământă curcubeul

Cine esti?...Cine sunt?...
doi rătăcitori printre stele
ce-şi caută lumina
gustându-şi poate – vina.

E târziu pentru zbor,
însa iubirea nu are vreme –
zboară iubite printre stele
simte-ţi trupul liber.

Luminează-mi şi mie calea
şi spune-mi ce să fac,
fiindcă aripile mi s-au frânt
sângele picură pietrele gri.

Din palme potir de iubire
rănile să-mi vindece
adapă-mi iubite trupul
e noaptea misterelor,
vreau doar sărutul…
 
Gura mea, gura ta...
culoarea mea, culoarea ta –
e amestecul plin de energie
ce frământă curcubeul pe vecie.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu