Prin zambet transmit bucuria, cu dragoste multa daruiesc fericirea, lumina imprastii pe unde pasesc…savoarea, frumusetea, magia universului caut, ma contopesc pe aripa gandului….cu buzele sufletului gust in tacere bucati spre trebuinta, calatoresc pe aripi de zefir si impart iubire cu sclipiri din stele. Sunt eu un mic trecator care gusta frumusetea florilor, copacilor….culorile curcubeului si se bucura de continua schimbare a peisajului ceresc desenat uneori in puful norilor…BUCURIE.



Logare.

vineri, 4 februarie 2011

Păcat…

cercurile tind să se închidă –
păcat pentru oamenii ce vreau să dividă,
din inimă azi simţuri mă înfior,
fiindcă-am spus prea mult, cuvintele dor.

pentru unii stelele-s paradisul pierdut
răutatea presară timpul ce-a trecut –
păcat că din vers nu simţi-ti sărut
gândul meu curat …daruri l-am făcut.

voi atinge timp de noapte-n astă seară
şi voi spune stelei că viaţa-i larg-ovală,
în final o melodie din havuzele-nnoptate
să răsune sub cupola felinarelor întârziate.

2 comentarii:

Anonim spunea...

PACAT ........

Pacat de iubirile trecute si-n viitor de
iubirile pierdute .....

CONSOLARE

" Ma-ncearca adesea o tristete ,
Ca tot ce-n lume-i minunat
Trece repede , are scurta tinerete
Si exista timp de lacrimat .


Dar ma consolez cu gandul
C-avem multe de admirat
Si ne-am plictisii prea tare ,
De n-ar fi cate un oftat . "........


Anonim - mayafilipescu@yahoo.com

Constantin Rusu spunea...

Prin cuvintele poetei vreau să spun că viaţa este o sumă de Nostalgii pe care le Ascultă inima cu mângâierea Limbilor de apă ascunse pe susurul izvoarelor ce cântă Note trecătoare şi daca nu citesti sufletul acestei minunate Doamne este un mare Păcat

Trimiteți un comentariu