Prin zambet transmit bucuria, cu dragoste multa daruiesc fericirea, lumina imprastii pe unde pasesc…savoarea, frumusetea, magia universului caut, ma contopesc pe aripa gandului….cu buzele sufletului gust in tacere bucati spre trebuinta, calatoresc pe aripi de zefir si impart iubire cu sclipiri din stele. Sunt eu un mic trecator care gusta frumusetea florilor, copacilor….culorile curcubeului si se bucura de continua schimbare a peisajului ceresc desenat uneori in puful norilor…BUCURIE.



Logare.

joi, 28 februarie 2013

Acasă


Nu te simți iubit, singuratic visător… și totuși ai plâns
pentru o iubire pierdută cândva în brațe m-ai strâns –
o ghirlandă de amintiri, bijuterii ce ne înconjoară...
e totuși iarnă albă acum , e frig tăios afară.
 
Mi-ai așteptat îmbrățișarea învăluit în gânduri,
ai cules din aminitiri un cuib de rânduri
și-ai așezat în inima mea doar regăsirea –
din dor cu dor mi-ai pus pe buze doar iubirea.
 
Acum șoptește-mi la ureche că sunt ,,acasă’’,
când lacrimile dor ți-am fost mireasă,
aripi de zefir mi-au desenat pe cer culoare…
curcubee ce cântă doruri și dulcea visare.

 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu