Prin zambet transmit bucuria, cu dragoste multa daruiesc fericirea, lumina imprastii pe unde pasesc…savoarea, frumusetea, magia universului caut, ma contopesc pe aripa gandului….cu buzele sufletului gust in tacere bucati spre trebuinta, calatoresc pe aripi de zefir si impart iubire cu sclipiri din stele. Sunt eu un mic trecator care gusta frumusetea florilor, copacilor….culorile curcubeului si se bucura de continua schimbare a peisajului ceresc desenat uneori in puful norilor…BUCURIE.



Logare.

marți, 14 august 2012

Secundele au stat

Azi de pe chipu-ţi ţi-am gustat nemulţumirea
şi de sub pleoape cercetaşe am întâlnit privirea
tăcerile tale, lângă tremurul meu sunt răspuns,
ştiu că din gânduri efemere dorinţa-i adus.

Cu buze calde mi-ai cules parfumul
luându-mi mierea de pe piele şi preaplinul,
cuvintele au stat neputincioase în tăceri
necontenitele-ntrebări ce-au fost şi ieri…

Doar timp rămâne între a mea răsuflare
secundele au stat tânjind după o ploaie,
iar de răcoarea ei e însetat şi gândul,
fiindcă acum sub picioare nu-i pământul.

Din potirul meu sorbita-i mierea fără margini,
din revărsarea trupului mana de-amintiri –
buchete de fiori, gânduri gingaşe … risipite
sub valuri de energie răsfirate-n priviri.

Stau şi acum, privesc îngheţată tabloul,
neliniştea de azi a lăsat în urmă ecoul
ce nu voiam să-ţi spun ţi-am spus –
rătăciri de gânduri lumea mea... am adus.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu