Prin zambet transmit bucuria, cu dragoste multa daruiesc fericirea, lumina imprastii pe unde pasesc…savoarea, frumusetea, magia universului caut, ma contopesc pe aripa gandului….cu buzele sufletului gust in tacere bucati spre trebuinta, calatoresc pe aripi de zefir si impart iubire cu sclipiri din stele. Sunt eu un mic trecator care gusta frumusetea florilor, copacilor….culorile curcubeului si se bucura de continua schimbare a peisajului ceresc desenat uneori in puful norilor…BUCURIE.



Logare.

miercuri, 22 august 2012

Trăiri ce străbat labirintul

Au roit săruturi în jurul trupului meu,
în taina lor poate azi ai fost ateu –
aşteptări tandre sub pleoape cercetaşe
zâmbete ştrengare îndemnuri buclucaşe.

Ştiu că uneori nu-ţi găseşti astâmpărul
chiar dacă mocneşte – îneci adevarul
rânduri-rânduri buze se opresc pe tâmple
te apropii cu speranţe din versuri simple.

Mă priveşti iscoditor din spatele ochilor
sorbindu-mi tulburătoarea suflare-a trăirilor,
imagini ce-au tăcut în tine străbat labirintul
şi fiecare pas trosneşte zdrobind prezentul.

Zadarnic caut ninsoarea cu flori de măr,
fiindcă acum mă simt înlănţuită amar
nu ştiu ce vrei şi recunosc că mi-e teamă
visele au adormit, întrebările mă cheamă.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu