Prin zambet transmit bucuria, cu dragoste multa daruiesc fericirea, lumina imprastii pe unde pasesc…savoarea, frumusetea, magia universului caut, ma contopesc pe aripa gandului….cu buzele sufletului gust in tacere bucati spre trebuinta, calatoresc pe aripi de zefir si impart iubire cu sclipiri din stele. Sunt eu un mic trecator care gusta frumusetea florilor, copacilor….culorile curcubeului si se bucura de continua schimbare a peisajului ceresc desenat uneori in puful norilor…BUCURIE.



Logare.

marți, 15 ianuarie 2013

Mănunchi de săruturi ninse


Fă-ți timp să cântărești veșmântul aripilor, lumina mea,
cercetează adevărurile pitite în palma grea
mireasma grăbită ce-n simțuri o petreci,
trăiește-o și-ascultă misterul ce-l treci.

E ritmul meu ce mă-nconjoară… parfumul?
sunt flori ce-mi îmbracă în culoare drumul
și mâinile tale caută acum acordul lor,
fiindcă știu că-ți vor rămâne urme de dor.

Un foc e fiorul ce-l gust cu tine
parfum revărsat din lan de verbine –
sub cupola misterioasă o inimă în taină
cântă în  sânge, fierbe în prințesa cu flori de iarnă.
 
Mănunchi de săruturi ninse, catifelate
atingeri, note suave demult uitate
zăbrele tăcute sub pleoapele mele –
întrebări roiuri, nu știu ce fac cu ele…

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu