Prin zambet transmit bucuria, cu dragoste multa daruiesc fericirea, lumina imprastii pe unde pasesc…savoarea, frumusetea, magia universului caut, ma contopesc pe aripa gandului….cu buzele sufletului gust in tacere bucati spre trebuinta, calatoresc pe aripi de zefir si impart iubire cu sclipiri din stele. Sunt eu un mic trecator care gusta frumusetea florilor, copacilor….culorile curcubeului si se bucura de continua schimbare a peisajului ceresc desenat uneori in puful norilor…BUCURIE.



Logare.

joi, 24 ianuarie 2013

Vorbele-n cuget sfârșesc


Te reverși în mine umplându-mi potirul trupului,
mă cuprinzi de-antregul cu nostalgia trecutului
și nu ști dacă e realitate sau o nărăvașă dorință,
fiindcă uneori tremuri și tu din întreaga ființă.

Din petalele mele te-nfrupți și-mi bei iubirea
privindu-mi zbaterea când vorbele-n cuget sfârșesc,
în pumn îmi ți inima să-i simți fericirea –
o păstrezi, nu-i pierzi urma…să nu-ți lipsesc…

Susură-n sânge un cânt ce-l cânt cu tine –
îmbrățișări din lumină scăldate-n parfum de verbine…
arcușul e la tine dorești și  ști cum să-l folosești,
iar eu sunt vioara ce-ți dăruie ceea ce tu iubești.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu