Prin zambet transmit bucuria, cu dragoste multa daruiesc fericirea, lumina imprastii pe unde pasesc…savoarea, frumusetea, magia universului caut, ma contopesc pe aripa gandului….cu buzele sufletului gust in tacere bucati spre trebuinta, calatoresc pe aripi de zefir si impart iubire cu sclipiri din stele. Sunt eu un mic trecator care gusta frumusetea florilor, copacilor….culorile curcubeului si se bucura de continua schimbare a peisajului ceresc desenat uneori in puful norilor…BUCURIE.



Logare.

luni, 14 ianuarie 2013

Trup și răsuflet


Tremură trupul prins în încleștarea absidă,
e o pradă tăcută pentr-o singură ursidă…
ascultă, plânge-n tăcere inima mea iubite
din cântul ei acorduri fine – ostenite.

Azi îți mulțumesc pentru daruri – săruturi
si-ți dau în dar doar petale din ale mele scuturi,
parfum suav în falduri albe înghețate,
învăluirea lină a  prințesei cu pietate.

Fulgi de zăpada din căuș de inimi,
atingeri suave și simțurile înălțimii –
un munte de iubire crescut doar în noi
când nisipul se scurge tăcut pentu-amândoi…

Din străluciri, o ploaie albă de stele
risipite peste tine precum visele mele,
tăcute flori de gheață răsfrânte în suflet
când cântul trupului meu nu are răsuflet.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu