Prin zambet transmit bucuria, cu dragoste multa daruiesc fericirea, lumina imprastii pe unde pasesc…savoarea, frumusetea, magia universului caut, ma contopesc pe aripa gandului….cu buzele sufletului gust in tacere bucati spre trebuinta, calatoresc pe aripi de zefir si impart iubire cu sclipiri din stele. Sunt eu un mic trecator care gusta frumusetea florilor, copacilor….culorile curcubeului si se bucura de continua schimbare a peisajului ceresc desenat uneori in puful norilor…BUCURIE.



Logare.

miercuri, 9 ianuarie 2013

Priviri


Simte-mi dorul, îmi plouă în palme
lacrimi ce azi se scurg din priviri
și gustă visele pitite în basme,
când pagini întregi culcă amintiri.
 
Îmbrățișează-mi trupul ce-acum stă să cadă
prins în ajur de stele, țesut în cascadă
de  tremurul meu… tăcut te miri –
și soarbe-mi plinătatea ascunsă-n priviri.
 
Hai vorbește-mi, astâmpără-ți dorul,
fiindcă-ți citesc din inimă drumul…fiorul –
nostalgice treceri, vechi scrieri…țintiri,

deschide-mi acum ușa plină de amintiri.
 
Eu sunt doar femeia ce-ți picură rouă
în schițe reci, limpezirii pentru domniri  –
aici poate muza ce-n suflet iți plouă
când noaptea așterne ritmul ce-l respiri.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu